تماس با ما

آدرس : خیابان اسد آبادی نبش خیابان 47 ساختمان سبز پلاک 429 طبقه 2

با سلام و احترام همانطور که مستحضرید به دلیل همه گیری بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از گسترش همه گیری و در جهت حفظ سلامت عمومی جامعه کلیه مراکز خدماتی و درمانی ملزم به رعایت یکسری پروتکول های پیشگیرانه و بهداشتی میباشند در همین راستا این واحد درمانی ضمن تشکر از مشتریان گرامی و به منظور خدمات دهی بهتر خود را ملزم به رعایت موارد ذیل میداند.
۱. امکان مشاوره و ویزیت غیر حضوری از طریق تلفن، واتس آپ و تلگرام همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب (حتی در روزهای پایان هفته و ایام تعطیل)

۲. ویزیت حضوری با تعیین وقت قبلی امکان پذیر است.
۳. در توضیح و تکمیل موارد فوق، به منظور حفظ سلامت بیماران، همراه بیمار و پزشک و همچنین جلوگیری از  ابتلا به و انتقال کویید ۱۹، بیماریهای با علایم سرماخوردگی (مانند تب، سرفه، عطسه، ابریزش بینی، اسهال و استفراغ) از قبیل آنفولانزا و … فعلا فقط بصورت غیر حضوری انجام میگردد.
۴. در هنگام ویزیت حضوری رعایت پروتکل های بهداشتی (استفاده از ماسک، دستکش، الکل و … )الزامی است و هر بیمار تنها مجاز به داشتن یک همراه میباشد.
۵. به منظور رعایت فاصله اجتماعی نوبت دهی با فواصل پانزده دقیقه ای میباشد بنابراین مراجعین محترم لازم است در راس زمان تعیین شده در محل مطب حضور یابند.
۶. پس از تعیین وقت ویزیت حضوری اگر بیمار به هر دلیلی قادر به حضور در مطب در زمان مقرر نباشد لطفا حتما نیم ساعت قبل از زمان تعیین شده جهت تعیین زمان جدید و یا کنسلی نوبت تعیین شده اطلاع رسانی نمایید.
۷. در خصوص هزینه خدمات پزشکی (اعم از خدمات حضوری و یا غیرحضوری)، مشتریان گرامی لازم است در زمان تعیین وقت و قبل از ویزیت یا مشاوره نسبت به پرداخت حق ویزیت پزشک طبق تعرفه سازمان نظام پزشکی اقدام نمایند.

اطلاعات ارتباط الکترونیک

ایمیل:                info@dratashpar.ir

شبکه اجتماعی :    اینستاگرام(کلیک کنید)

شماره تماس:     021-8806347

شماره مستقیم جهت تماس ضروری : 09363796268

فرم تماس با ما
Contact Us